مرد جوان آبادانی سر همسرش را به دلیل خیانت برید و خود را به عنوان قاتل ناموسی به پلیس معرفی کرد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکنا، ساعت حدود ۲۲:۳۰ یکشنبه شب ۲۵ خرداد جوان ۲۳ ساله ای با در دست داشتن کاردی خونین با حضور در کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان اظهار کرد به دلیل خیانت همسرش او را کشته است.

جوان آبادانی به ماموران گفت: سر همسر ۱۹ساله اش را از تنش جدا کرده و در منطقه بهار ۵۶ در کنار رودخانه بهمنشیر رها کرده است. در پی این اظهارات مأموران پلیس بلافاصله با راهنمایی فردی که ادعا می کرد زنش را به قتل رسانده سر صحنه جرم رفته و مشاهده کردند قاتل سر زن جوان را از بدن جدا کرده است. متهم قتل ناموسی در بازجویی های اولیه ادعا کرد همسرش متولد سال ۱۳۸۰ و دختر عمویش بوده است.

  • علت قتل زن ۱۹ ساله آبادانی

وی گفت: عروس جوان یک سال قبل ۲ روز پس از مراسم عقد با مرد دیگری از خانه فرار می کند که داماد جوان یک سال به جستجوی همسرش می پردازد تا این که او را در مشهد می یابد و همسرش را به بهانه این که بخشیده است به آبادان برمی گرداند.

جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات و بازجویی های تخصصی در خصوص ادعاهای مرد همسرکش توسط دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان دردست بررسی است.

کد خبر 522192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    33 7
    همه دارن داعشی میشن
  • امید IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    16 8
    افراد مثل این و مثل پدر رومینا رو باید فقط اعدام کرد
  • US ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    28 8
    بعد از داعش و کرونا حالا قاتلان ناموس پرست اینها نتیجه ترويج بی بند و باری در فضای مجازی است
  • ناشناس IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    13 8
    در اینکه این مرد یک جانیه و باید مجازات بشه هیچ شکی نیست ، اما اون دختر اگه شخص دیگه ای رو دوست داشته داشته چرا زن پسرعموش شده ؟!
    • ناشناس IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      12 3
      رفتم جزئیاتشو خوندم .... ازدواج اجباری بوده . فرار بدلیل خیانت نبوده . بکمک یک زن فرار کرده . در یک خانه امن در مشهد زندگی می کرده . بوسیله پدرش به آبادان برگردانده شده ‌ بوسیله پسرعموش سربریده شده . من تعجب می کنم تو قرن بیست و یکم هنوزم باشند دخترانی که وادار به ازدواج بشند ! ارگانی نیست از این زنان و دختران حمایت کنه و مانع این نوع ازدواج ها بشه ؟!
    • ناشناس IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      7 1
      اون کامنتو من گذاشته بودم که چرا با اینکه پسر دیگه ای رو دوست داشته زن پسر عموش شده ؟! که بعد تحقیق کردم دیدم اصلا " اینطور نبوده . طفلکی از آزار و اذیتهای شوهرش(پسرعموش) فرار کرده اصلا" و ابدا" هم ناموسی نبوده .... پس بیخودی به کامنت قبلی من مثبت ندید ....اینو نوشتم که به روح اون دختر مدیون نباشم .... و در ضمن تقصیر منم نیست ... بیشتر تقصیر سایتهای خبریست که نوشتند قتل ناموسی !!
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      6 4
      چرند نگو این وحشیگری از جهل و تعصبی میاد که بعضیا دارن
  • فرشته IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    7 2
    چی به سر این مردم کشور اومده که همین راحتی سر میبردن ..... واقعا گرفتن جون یه آدم اونم به این شکل ها اصلا کار انسانی هستش ....اصلا میشه اسم انسان رو روی این جور آدما گذاشت! بریدن سر.... به همین راحتی.... گوسفند رو که سر می بری کلی دست و پا میزنه زبون نداره بگه چه قدر درد دارم ... چه طور ممکنه به همین راحتی به بهانه عصبانیت و غیرت سر انسان رو برید....
    • ناشناس IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      5 0
      این طرز حرف زدن (چرند نگو ) از تعصبیه که شما دارید . مگه من خدایی نکرده وحشیگری اون پسرو تایید کرده بودم که میگی چرند نگو !! فقط تیتر خبر که تو سایتهای خبری هست قتل ناموسی !! آدمو به شک میندازه که شاید بحث خیانت در میان بوده که حتی اگرم دلیلش این بود کسی حق نداره جان شخص دیگری رو بگیره نهایتش می تونست طلاقش بده .... اما این دختر پاک و بیگناه نه بعد از دو روز بلکه بعد از دو سه ماه ماه از عقد پسرعموش بدلیل آزارهایی که دیده بود به یک جای امن پناه برده و اصلا خیانت و اینجور مسائل هم نبوده .
  • فاطمه IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    5 0
    واااای خیلی بده واقعا بدم اومد چه داستان بدی بود
  • محیا IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    7 0
    وای خدای من چشون شده مردم از داعشی ها بد تر شدن خدا رحم کنه